Мозок з яким працює маркетер. Маркетер який працює з мозком

Дофамінові манки маркетологів. Як працює вся ця нейромеханіка?

маркетинг для пітекантропа

Опис персони споживача слід починати з опису Pains Gains та Works пітекантропа (Тарас Талімончук)

Послання креативній команді w-Axis від 17.03.18

1. Передчуття лайку. Подумайте як обставити бажану дію (СТА) так що б людина очікувала похвали і визнання. Матимете ідеї для перемолювання вірян. Покрутити рулетку і отримати нагороду — ми це зараз тестимо. Але не залежно від того як пройде тест — ми маємо на потоці думати «що я пропоную зробити аби отримати прогнозоване легке визнання?»

2. Цукор і жир. До чого це ти, Тарасе? А тдо того, що «Choco lite» не просто так продається краще інших waight loss концептів. Так, так ще ефект заборонено плоду. Той самий який в нас не вистрілив в GO2 Antitox  (в «кури і май чисті легені» не повірили, або ми не донесли). Якщо є шанс щось подати як солодке акі пірожинко або жирне як свинячий стейк — треба це робити.

3. Аромати. Є такі аромати які продають ще з екрану. Наприклад — кава, карамель, ваніль. Аддиктивні аромати які легко трігернути через візуальну асоціацію. Типу як кисле слово «лимон». Тільки про аромат. І не обов’язково там має бути цей аромат.

4. Фуд порно. Ми це уміємо але давайте думати як цей прийом покращувати щоразу коли проектуємо рекламне крео. Що викликає апетит? Точно викликає? Так виглядають апетитні зображення залайкані на Фб, пінтересті та Інстаграм? Чи то ми з вами вожділяємо колективно але не масово…?

5. sex sells. Так що б мене не закидали картохою, давайте поглянемо на то все в контексті. Наш контекст — порно-контент і ріст його вжитку. Це індустрія, яка примножила силу впливу відвертих зображень на споживачів. Тобто наш калібр просто взяв і виріс. Що ми від того маємо: а) споживачі не блокують ноготу і заводяться швидше, б) вони вимуштрувані очікувати легкодоступне задоволення, в) сама по собі маструбація робить людину більш схильною до необдуманої покупки. І шо? А то,  що потрібно на етапі розробки продуктового концепту придумати де в нього буде пісюн а де піська і як вони пєжитимуть ЦА з упаковки та креативів.

6. Бесплатні плюшки. Утримує і заставля повернутись. Теж легкий дофамін. Теж — базова потреба (не здохнути). Ми з вами не працюємо по 1-backs-offer моделі, але варто подумати про якісь плюшки які передадуть ліда оператору кол-центру теплішим ніж…

7. Новизна. Рівно так в США продаються косметичні засоби з екстрактом гнізд лістівки. Дічь! Але ж суші ще дід крутив в Перл Харборі. Сьогодні інстаграм і фейсбук вимагають постити нові враження. Обов’язково на тест виносити 2 кардинальні концепти — звичний і проривний. Так як ми робили з серветками для пісюна — так робимо і далі. Воно якщо вистрілить то вистрілить. А Микола з Ельдаром кампанію зупинять якщо зовсім не альо.

8. ГейміфикацІя. Ясно як працює — як і азарт (рулетка наша, де споживач грає і виграє знижку). Але досі ми її мало використовуємо. Взагалі в ніші красоти і здоров’я використовують всілякі тести (хто ти в гру пристолів і скільки в тебе зайвого жиру).  Я бачив в FMCG інтерактивні банери і ленди в бінарних опціонах. Але в нас досі це не протестоване поле, хоча там потенціяал х1,5 до конверсії кліку в лід. Від кого ми чекаємо ініціативи ? від креативників. Хто в нас креативники? Ми всі.

9. Нежданчик. Мається на увазі не як в фільмах жахів а навпаки — приємна винагорода неочікувана. «Ви виграли» треба казати там де не чекають то почути — матимемо лояльність. Наша задача зробити то до того як передамо в КЦ. Бо де у нас апрув болить — так, на кол-центрі. Хто зна — може і повернень менше беде. Чия задача розробити нежданчик? Відповідь все та ж.

10. Страх втрати. В нас використовується механіка втрати можливості знижки 50%. А знаєте як використовують страх втрати наші арбітражники? Знаєте їх ноухау? Вони пишуть -75% а не -50%. Мова не за те, що вони боги медіа-закупівель. Мова за те що це — не конкурентно бо легко повторити. В нас не прикритий тил.

Чому це працює? Вчені мужі кажуть нам, що ми з вами тисячами років бігали з дринами і пиздили одне одного за кусень щурячого м’яса. А гаджети і комп’ютери в нас лише 50 років в руках а книги — пару сотень років..7 ну ви зрозуміли логіку. ті нейронні зв’язки  і та прошивка, вона ж не те що б щоразу нова писалась. Ітераційно оновлення деплояться, але ядро не пепеписував ще ніхто.

Можемо уявляти, що робимо ленд для первісної людини. Великими ясними жестами в однозначних фарбах і простими словами ми говоримо
— Моя брати твоя в стаю!

-Твоя дати моя кусок м’яса

-Моя дати твоя цю «Уйню»!

— «Уйня» значить — твоя перемогла голод. А їхня не перемогла. Твоя жива. Їхня — дохла

… ну а потім вже писати, що лікарі приховували нові ліки від гіпертонії. І всім був би крантець якби не британські вченні — добрі і чуйні.

Думати про вище викладене і видавати свої ідеї — вигідно для нас. Не думати так — не збитково, але і не вигідно. Упущені можливості. Розумієте про що моя казати?)

(Visited 42 times, 1 visits today)
Пред. След.

Вам могут быть интересны:

Нет комментариев

Оставить комментарий

'