Чому ми не захистили дизайн морди сайту для CPA мережі?

Це не ultimate list, а розбір окремого польоту — дизайн нового сайту Terraleads.ocm (CPA hub)

Ми мали діючий UI/UX виконані «за останнім писком» якогось популярного на behance дизайнера. Дискретний скрол, незрозуміла структура, тяжкий для ока UI.

Нам сформовано задачу — скоро конфа, нам треба інший сайт. Ну і далі нічого нового — що б переваги, що б топ-офери, команда і сошал-пруф… Зараз нам не подобається дизайн, але бренд-бук ми затвердили і вклали вже в його (бренду) пізнавання, тому змінювати нічого не хочемо. Але сайт має бути — ух! Звичайні вимоги  — для РО з досвідом роботи — на раз плюнути аби дожати по вимогах 🙂

І ми провалили 2 спринти… Це, треба відзначити, дооволі високого рівня команда. А сам креативний департамент здає проекти зі ста на відмінно — сто.

Ми все робили по scrum-релігії: РО ретельно заповнював DOR і уточнював вимоги для однозначного списку DOD.  Команда провела перше планування з РО і навіть друге з ним же. Чому ж, по факту, не «стріляє»? І що потрібно «тончити»?

Чого ми не зробили:

  1. Ми не провели попереднє дослідження галузі і не визначили з замовниками які прийняті на ринку візуалізації їм Ок, а які — ні
  2. Ми не донесли думку, що попередній дизайн також робився «на конференцію». Таким чином, дизайнер спішов «угодити» і втратив власну думку
  3. Ми почали впроваджувати деякі рішення не маючи єдності і згоди команди. Домовились з кимось з замовників, з власною совістю але не з командою
  4. Ми не узгодили вимірювані цілі. По суті, цей проект був приречений на оцінку стріляє/нестріляє — тобто на «вкусовщину». Хоча проблему було визначено — на сайті тяжко орієнтуватися, з нього не зрозумілі наші переваги і чому нам варто довіряти. Таку проблему легко заміряти

Взагалі, максимально потрібно описувати DOD так, що б уникнути «вкусовщини».

Не буду показувати не прийняті варіанти — покажу той який «стрілятиме».

Далі буде.

(Visited 7 times, 1 visits today)
Пред. След.

Вам могут быть интересны:

Нет комментариев

Оставить комментарий

'